Hemmatorsdag

Idag blev en sån där dag då jag inte gick till skolan. Vi jobbar med en uppsats och jag jobbar bäst hemma när det kommer till sånt. Sen så missar jag ändå naturkunskapen eftersom att jag strax ska dra på mig träningskläderna och trampa iväg till sjukgymnasten för att ge mitt knä en omgång. Jag vet att det har blivit mycket tjat om knäet på senaste tiden men det påverkar verkligen hela mitt liv extremt mycket i och med att jag inte kan dansa, träna, promenera eller jobba som vanligt. Dessutom så gör det ju ont nästan hela tiden, mer eller mindre. Det gör sig påmint om man säger så.

Gårdagen var supermysig. En riktigt god middag och jättetrevligt sällskap som vanligt gjorde i alla fall min kväll lyckad. Vi hamnade i en underlig diskussion om huruvida det går att mäta lycka och vilken samhällsklass som faktiskt är olyckligast. Mer om det sen :)

Imorgon ska vi ut! Party party party :D Vi ska fira söta Hanna som har fyllt 18 år. Frågan är bara, vart ska vi gå???


Kommentarer
Postat av: hon på bilden

GULLIS, mycket bra bildval !

(nej!)

2009-10-08 @ 20:55:12
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: samma flicka igen

jag bjuder på den !

2009-10-08 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback