IKEA-måndag

Idag har jag och mamsen varit på IKEA halva dagen. Två kundvagnar lyckades vi fylla med grejer; kuddar, täcken, skärbrädor, tyger, gardiner, kastruller....det mesta till landet (mamma och Roger har precis köpt ett hus på landet, typ) men även lite prylar till mig :D

Sen var jag hos sjukgymnasten och blev elektricifierad i benet för att aktivera nån muskel i lårets insida som tydligen är mycket svagare än den på utsidan och gör att jag belastar mitt knä fel. Det var en extremt spännande upplevelse och nu är jag helt skakis i benet. Hoppas att det hjälper. Jag fick även domen vila i ytterligare en vecka så ingen dans :( Och inget jobb i helgen...

Bilder på kläderna som jag köpte igår och mina nya fina saker får ni se senare för nu ska jag städa!

<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Nej vad häftigt. Måste vara kul som läkare att få ge andra elstötar, sadist javisst =P



Hoppas det blir bättre snart!

2009-10-05 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback