Pluggonsdag


Om en månad ska jag gå och se Lars Winnerbäck på Annexet i Stockholm men idag ringde han jag ska gå med och var förvirrad och trodde att det var idag. För en sekund trodde jag att jag hade missat vilket datum det var men det visade sig att jag trodde rätt :D *Längtar*

Ikväll ska jag nämligen till Brottby och äta middag med några som jag har saknat mycket på sistone. Helmysigt ska det bli :)

Jag har varit jätteduktig idag, jag kom hem och satte mig direkt med en labrapport och matte som jag hade att göra. Labrapporten var helklurig och jag ska gå igenom den och slutsatsen med en kille från kursen imorgon innan klassen börjar men jag tror faktiskt att jag förstod en hel del :)

Matten är också knepig men även den har gått bra hittills. Hejja mig!

Jag måste göra någonting åt min klännning som jag köpte, den är så svårknäppt att jag varken kommer i eller ur den själv och knappt någon annan gör det heller så det ska jag klura lite på...

Nu, mer matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback