Söndagskväll

Vilken galen helg! Jag var ledig hela helgen vilket är min första lediga helg sen skolan började i augusti. Det kändes helskumt att igår veta att jag hade en dag till ledig idag när jag redan varit ledig hela lördagen. Både skönt och lite jobbigt faktiskt. Känslan av att inte veta vad jag skulle fylla dagen med var lite skrämmande men jag klarade mig igenom det också :)

I fredags var det äntligen dags att fira lilla Hannas 18-års dag. Först var vi på Softbar och sedan drog vi vidare till Ego och stannade där tills de stängde. Efter det var folk hungriga och det blev fyllekäk på donken :) Matorgasm för en viss Brucie. Sen så missade vi självklart tunnelbanan så att vi fick vänta en halvtimma på nästa och när vi väl kom fram till Danderyd så hade min sista nattbuss redan gått så jag fick ta en annan som jag måste gå en längre bit ifrån för att komma hem. Och sen när jag väl skulle hoppa av så hoppade det av en skitläskig snubbe som stirrade jättemycket på mig och en aspackad brud som ställde sig och tokspydde i ett dike så då plockade jag upp min telefon och ringde till min bror klockan fem på morgonen. Stackarn! Men min underbara bror frågade bara om jag ville bli hämtad men det var inte så värst långt hem så jag gick men fick sällskap i telefon hela vägen hem i alla fall. Tack! <3

Igår var det myskväll hos Marcus med lite dricka och lite fotboll. Trevligt trevligt. Kul att träffa Katt, Julia och Erica också :) Det var länge sen sist. Men vilken besvikelse att Sverige förlorade mot Danmark!!!

Idag var en lugn morgon och sen lite fix i täby centrum innan middagen. Efter middagen blev det lite plugg och mailande av uppsats så att jag ska kunna lämna in den imorgon. Jag har skrivit en uppsats i arbetsmiljö och säkerhet som blev på 19 (!) sidor. Helt galet lång. Tycker att lärarna har tagit sig vatten över huvudet när de ger ut så stora uppgifter för nu sitter de där med 130 15-sidors uppsatser...

Nu dricker jag Chai latte och lyssnar på en massa bra musik. Jag har kommit fram till att alla andra verkar har spelningslistor med vettiga namn (träffat en som hade sina kategoriserade i bokstavsordning!) medan mina listor heter massa konstigheter som Nytt, sova, lugn, fanny, typ dans och Lista... Hehe man ska inte vara organiserad när det kommer till konstnärligheter :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Typ exakt sådär heter mina musiklistor också :D plus "miiiiiiiixat" haha

allt verkar ju vara på topp med dig iaf :)

2009-10-11 @ 23:43:04
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback