Aj!

Nu har jag kommit hem från dagens dansklass. Det var lika roligt som vanligt :D Men jag lyckades göra något med min fot så nu gör det jätteont :( Men jag hoppas verkligen att det går över fort för imorgon har jag flera timmar dans och då behöver jag min fot...

Jag måste nog klargöra en sak om mitt förra inlägg. Jag tycker självklart att man ska få längta till och se fram emot saker som ska hända. Det jag menade var att man inte bara ska se till de sakerna och ha dagarna emellan som nån form av transportsträcka. Jag längtar alltid till en massa saker (nu längtar jag t.ex. till fredag) men jag kan även njuta av idag och just nu. Nu ska jag t.ex. hoppa in i duschen och njuta av den och sen ska jag njuta av att få krypa ner i min underbara säng och lyssna på en massa mysig musik av James Morrison även fast jag ser fram emot att det ska bli fredag :) Ni fattar nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback