Flickan som lekte med elden



Idag fick jag användning för mina biobiljetter som jag fått av min snälla syster (tack!). Jag var och såg "Flickan som lekte med elden" vilket är uppföljaren till "Män som hatar kvinnor" som bygger på Millenium-triologin av Stieg Larsson. Jag tyckte att den var bra, helt klart sevärd men inte riktigt lika bra som första filmen. Den var råare och vissa av skådespelarna var inte helt klockrena. But me like :) Nu är jag dock lite sugen på att se "Män som hatar kvinnor" igen :P

Imorgon ska jag jobba. Börjar 13.00 och slutar antagligen inte förrän framåt 05.00-snåret... Men vi får se, man vet aldrig så noga.

Nu ska jag plocka klart lite på mitt rum och sen blir det sängen för min del. Man måste ju sova ibland också :)

Kommentarer
Postat av: Kakizzzzz

åhå, det blev bio iallafall då ;D jag ska se den filmen idag!

2009-09-19 @ 13:37:33
Postat av: Anonym

Jag håller med dig, men..



JAG ÄLSKAR LISBETH, JAG ÄLSKAR LISBETH, JAG ÄLSKAR LISBETH

2009-09-20 @ 19:33:34
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: stina

jag har hört att den inte ska vara lika bra just för att det var tänkt att det skulle bli en tvserie först. Skådespelarna ska tydligen inte hålla måttet bland annat. Men Lisbeth är ju så jävla cool så man måste ju se den ändå :)

2009-09-20 @ 20:03:54
URL: http://artofecho.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback