Klockan är 04:00 och jag har precis kommit hem från jobbet

Jag började 13:00 idag och skrev ut mig 03:15 = mer än 14 timmars arbete. Suck!
Det är i och för sig nästan alltid roligt men man får så förbaskat ont i fötterna och dygnsrytmen blir helt knasig. Man är ju fortfarande ganska speedad när man kommer hem så det är svårt att bara gå och lägga sig som man borde. Dessutom var det mååååånga timmar sen man åt någonting så det måste man ju också göra. Jag har tagit hand om disken också här hemma, kollat mail, facebook :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är jag förhoppningsvis tillräckligt nervarvad för att kunna somna.

Imorgon är en spännande dag...!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad händer för spännande idag :)??????????

Puss o kram

2009-09-20 @ 12:17:14
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback