Måndag en dålig dag


Den här måndagen har varit en dålig måndag för idag utfärdade min sjukgymnast dansförbud veckan ut. Jag har antagligen en överansträngning i knäskålsleden i mitt högra knä som måste få vila. Nu gör det mer ont än någonsin men jag hoppas att det beror på allt klämmande och slitande från undersökningen och inte på något annat. Nu är jag tejpad ordentligt så jag hoppas att det avlastar knäet så att det blir bättre snabbt som attan. Annars finns även en risk att jag måste låta bli att jobba på lördag och det vore en sorglig historia...

Den här veckan har jag en massa plugg att göra, en massa skrivarbete och sammanställningar som måste göras. Det enda positiva är väl att jag har mer tid på mig eftersom att jag inte ska dansa. Man ska alltid se det positiva! :) (Men det är svårt i just det här fallet måste medges.)


Kommentarer
Postat av: Stina

Svarar här istället. Jag har troligtvis fått en långdragen inflammation på tre revben. Mellan brosk och ben. Tydligen tar de lång tid att läka och tillsdess får jag inte bära något tungt =/

2009-09-30 @ 20:48:33
Postat av: Stina

haha, ja visst suger det? Men det är nog lika bra att vila ut så att man blir helt hundra.

Har du haft problem med knät innan?

2009-10-01 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback