Onsdag

Godmorgon allihopa! Idag är jag ledigför vi har studiedag idag. Skönt ska det bli att vara lite ledig då alla helger går åt till jobb. Dock så måste jag plugga lite även denna dag men en fika med söta Anna och en massa dans ska också hinnas med :)

Igår bloggade Hanna om en klänning som jag blev helt kär i så nu måste även jag lägga upp den. Jag vill ha! Den är så himla cool!



Kan även tänka mig denna i liknande modell men jag är mest kär i den översta :)



Nu är det dags för frukost och sen sätta igång med pluggandet!


Kommentarer
Postat av: Felix

Ha en bra dag:)

2009-09-23 @ 11:30:47
Postat av: Katarina

Aah, så snygg! :D Den översta.. jag provade en sån på cubus i våras men det fanns ingen storlek som passade :/ Fin bild på dej förresten :D

2009-09-23 @ 15:29:09
Postat av: pansie

svar: Man tackar :)

2009-09-24 @ 22:25:34
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback