Ont överallt men lycklig ändå

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag varit i Dalarna och ridit i fyra dagar. Det var helt underbart roligt och något som jag helt kalrt ska göra om. När jag kom hem så har det varit fullt upp med att ta igen det jag missat i skolan och så började dessutom dansen den här veckan *lycka!*
Ridningen tog hårt på mina stackars ljumskar så de är överansträngda och alldeles ömma. Jag kan inte alls göra allt ordentligt på dansen vilket suger men det går nog snart över :)

Jag har shoppat en massa också! Bilder ska ni få se men inte nu för nu ska jag duscha och sova. Börjar morgonen imorgon med balett halv nio så jag behöver vila.

Kommentarer
Postat av: katarina

jag kan inte följa med :(

2009-09-02 @ 22:31:00
Postat av: Stina

Åh vad kul! Jag längtar efter bilderna :) skulle också vilja göra en sån där resa!

2009-09-03 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback