Söndag

Hela tretton timmar jobbade jag natten mellan lördag och söndag. Bröllop med 95 gäster tar sin lilla tid även om det bara rör sig om middag och fest. Vi i personalen hade i alla fall en rolig kväll då alla var lite väl speedade och övertrötta, mycket fnitter blev det. Jag fick också lära mig låsrutinerna för tornet så att jag så småningom ska kunna hova när det behövs :)

Idag har jag träffat Fanny och så blev det lite snabbshopping som ni får se imorgon. En supercool väska och en ring :) (sen så var jag också tvungen att köpa en ny jobbskjorta men den är bara svart och helt ordinär så det är inte särskilt kul att skriva om).



Nu är klockan mycket så jag ska lyssna på lite Eva Cassidy och somna in. Imorgon väntar en lång dag med besök hos sjukgymnasten för att ta tag i mitt onda knä som bara blir värre och värre.

Kommentarer
Postat av: Stina

Cool väska! =)

2009-09-28 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback