Svårt att njuta

Just nu sitter jag i skolan och bara väntar. Jag har gjort en massa saker men jag jobbar för fort eller någonting för nu har jag inget mer att göra och det är fortfarande jättelång tid kvar tills min lektion börjar. Självklart så har jag lämnat både matten och min uppsats i pedagogik hemma så det kan jag inte jobba med...Så nu ska jag erkänna att jag faktiskt inte alls njuter av nuet och bara längtar bort! Men inte så långt bort, jag längtar bara tills ikväll när jag ska få dansa för världens bästa Oscar och jordens underbaraste Sacha <3

Sen så vill jag bara slå ett slag för bra, engagerade lärare som verkligen bryr sig om sina elever. Jag har en sådan just nu som bara är guld värd. Fler såna borde det finnas!

Jag har dansat house i morse också! Det var jätteroligt men sjukt svårt. Även fast han bara gick igenom grundstegen så var det jättemycket att tänka på och så skulle man få in gunget och känslan också. Det är något jag skulle vilja lära mig mer av :)


Kommentarer
Postat av: fryshusetlover

Glöm inte: Det finns inga engagerade lärare i fryshuset, det är bara en liiution!

2009-09-17 @ 13:52:44
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: Anonym

illusion

punkt

2009-09-17 @ 13:53:36
Postat av: marie

En sådär bra o engagerad lärare ska jag bli :). Hoppas jag iaf.



Puss o kram

2009-09-17 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback