Those were the days

Sitter hemma i min säng med en liten nostalgitripp i form av Westlife och deras Coast to Coast -album. Det fanns en period då jag lyssnade nästan bara på Westlife och var galet kär i Bryan McFadden (fråga mig inte varför). Jag och Hanna brukade ligga hemma hos pappa och lyssna på Westlife i timmar och sjunga med till alla låtar så gott vi kunde.


Nu kurrar min mage som en arg tiger så jag ska väl ta mig till köket och leta upp någonting att äta till frukost, sen blir det lite plugg innan det bär iväg till tornet för 10-14 timmars arbete. Och sen är även det här dygnet över.

Igår träffade jag min lilla Fny och det var mysigt som vanligt :) På söndag kanske vi ska dra iväg till Tibble och sola och basta och annat trevligt :) Dessutom behöver jag lämna tillbaks en bok till biblioteket och reklamera lite grejer så det passar ju alldeles utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Kommer ihåg det Linda, det var ett tag sen!

pöss på dig sötnos :)

2009-09-27 @ 18:19:22
Postat av: Hanna :)

Kommer ihåg det Linda, det var ett tag sen!

pöss på dig sötnos :)

2009-09-27 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback