Tisdag

Idag har inte varit en särskilt bra dag. Idag har inte heller varit en särskilt dålig dag. Idag har helt enkelt varit en sån där dag då man förföljs av en konstig känsla som man inte riktigt kan sätta fingret på.

Men jag har kommit fram till vad jag ska göra för projektarbete i alla fall och det är ju bra. Jag och Johanna ska göra en kokbok, eller Johanna ville lära sig laga mat och jag ville fota så hon ska väl mest skriva och jag mest fota. Kul ska det hur som helst bli :) Nu blir det alltså att studera kokböcker och andra foton av mat för att lära sig. Och så får jag väl snacka lite med kocken om hur man lägger upp mat snyggt :)



Jag kanske ska göra en sån här kokbok fast med Johanna på framsidan Haha XD


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt att ni bestämt er! Gjorde också fotoprojekt i 3an, kul var det!

2009-09-22 @ 23:12:34
Postat av: Johanna

jamen där har vi ju vår framsida fixad ;) hahaha

2009-09-23 @ 18:43:25
Postat av: Stina

Oh, vad spännande! Du får lägga upp några av bilderna här sen så man får se.

2009-09-28 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback