Torsdag & Fredag

Att det inte vart någon uppdatering i går berodde varken på att jag blev mördad eller kidnappad utan bara på att jag inte hade varken ork eller lust att skriva någonting, så Kaka och Sandra kan andas ut nu :)

Onsdagen bestod av fika-dejt med söta Anna som jag dansade med förra året och som berättade att hon ska ut och resa i Asien nu i vinter. Jag blev jätteavundsjuk för det verkar så himla coolt att få göra precis-vad-man-känner-för-just-nu ett tag, även om det bara är för ett par månader.


Så här såg jag ut när jag skulle iväg på fika :)

Jag har fått ont i ett knä som jag tror att jag överansträngt. Kände av det i onsdags och var med på jazzen och tog det lugnt men det blev bara värre så nu har jag missat 5 danslektioner på två och en halv dag vilket känns skit. Jag blir så arg och trött när det inte fungerar som det ska!
Extra typiskt var väl att min gamla danslärare var i skolan idag och hade klass med oss och jag hade så himla gärna velat vara med då, men icke...

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på i kväll. Jag hade planer för hela helgen men inget blir någonsin som man tänkt sig så nu sitter jag själv och vet inte bättre.


En lite galen bild på mig från i morse :D

Nu ska jag leta rätt på någonting att äta till middag och sen kanske jag ska ta och kolla på "Män som hatar kvinnor" och kanske lite "Dirty Dancing" när jag ändå håller på så ska nog även den här kvällen bli riktigt trevlig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket trevligt att fika :)

Du får hänga med och resa, alla får följa med mig. Inte ska man behöva vara avis :P

2009-09-26 @ 14:08:12
URL: http://annadahlberg.blogg.se/
Postat av: Katarina

vilken tur :D jag är inte heller mördad, bara hemma och är sjuk!

2009-09-30 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback