Long time no seen

Nu var det länge sen sist och jag kände att det är dags för lite bloggande igen. Den här våren har verkligen gått galet fort och nu är det bara några få veckor kvar till den stora dagen då jag tar studenten. Känns helt galet och väldigt, väldigt skönt att äntligen bli klar med gymnasiet. Känns som att jag är redo att gå vidare i livet nu.

Har bestämt mig för att inte plugga nu i höst så jag har itne ens sökt någonting och jag är väldigt nöjd med det beslutet. Ytterligare studerande får helt enkelt vänta ett år eller två. Vet inte än vad jag kommer att göra i sommar och resten av året men det får ge sig helt enkelt. Nu ska jag fokusera på att lämna in de sista uppgifterna, skriva de sista proven, få bra betyg och ta studenten!

Direkt efter min student ska jag och mamma åka 5 dagar till London, shoppa, gå på musikal och turista. Ska verkligen bli jättemysigt och roligt att göra något bara jag och mamma. Och London  har jag alltid velat åka till så det ska bli extra roligt.

Efter midsommar ska jag och Fanny till Peace & Love festivalen. Förra året var succé så jag tror att det kommer att bli grymt i år också! Hoppas verkligen på bra väder i år igen men vi kommer ha grymt roligt hur som är jag övertygad om :D

Min klass har haft skiva och det var verkligen lyckat! Jag hade jätteroligt och det verkade som att alla i klassen var riktigt nöjda så det kändes roligt.

Nu ska jag ta mig ur min skrivkramp och skriva lite mer på min uppsats om hemlöshet och sen ska jag hoppa in i duschen innan jag ska spendera kvällen med Amanda, hennes syskon och lite matlagning.



Jag på vår studentskiva :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen tillbaka, har saknat dig. Började ge upp hoppet om ett inlägg!!

Njut av studenttiden -den är grym, minns fortfarande med ett leende på läpparna!



Kramar!!

2010-05-13 @ 22:26:54
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: emelie sandahl

Åh! Londontips! Jag åker dit för fjärde gången i sommar!



Du får inte missa Primark, stor klädaffär som ligger i början på oxford st, intill hyde park. Det är som H&M fast en klänning kostar typ 70-80kr. 2 våningar och hysteriskt. Kom dit 9-ish på morgonen.



Bens cookies i covent garden. Glass och varm brownie. <3



Betsey Johnson i covent garden, på floral st



Habitat på regent st, inredningsaffär



Irregular Choice på carnaby st, helknäpp skoaffär.



Yo! intill Picadilly. Sushi på rullband.



Muffins överhuvudtaget på Starbucks. No words.



Ha så skoj, hälsa mamma.

2010-05-20 @ 07:45:17
URL: http://emeliesandahl.blogg.se/
Postat av: katarina

vad roligt att du har börjat blogga igen och vad roligt med london! :D jag ska ju också dit i fem dagar, hihi!

2010-05-25 @ 21:45:38
URL: http://christakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback