400

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator som varit på lagning sen förra söndagen. Den bara tvärdog på kvällen, efter Elviras dop, och ville inte vakna mer men nu är det fixat och den fungerar prima :)

Det här är mitt 400:e inlägg här på den här bloggen råkade jag se när jag loggade in. 400 tankar som skrivits ner. Det är ganska många kan jag tycka.

Under veckan har jag varit i Göteborg och hälsat på min syster Sara, min systerdotter Elvira och min svåger (vilket fult ord!) Micke. Det har varit supermysigt och jag är jätteimponerad över hur stor Elvira blivit. Är det inte ganska coolt att man kan öka i kroppsmassa med 300% på 4 månader? Och så har hon lärt sig sitta också, stora tjejen!

Idag är en sån där grå dag när man bara längtar tillbaka till sommar, värme och lata dagar så nu tänkte jag bjuda på en bild från förra sommaren när jag, Fanny och bruce var ute och seglade. Det var några dagar med klarblå himmel, 30 C varmt och strålande solsken. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anna

.. och ändå sitter ni med filt runt benen :P

2009-11-01 @ 18:36:37
URL: http://annadahlberg.blogg.se/
Postat av: stina

Vart har du tagit vägen då? =) Det var ett tag sen du uppdaterade här!

2009-11-17 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback