100114

Torsdag.

Nytt år. Inte mycket har hänt sen förra året. Julen var mysig även om det kändes lite konstigt att inte min syster och äldre bror var med på julafton. Brorsan fick jag dock träffa på juldagen och syster och co kommer upp imorgon så det ska bli helmysigt :)

Nyår var roligt tills det inte var det längre. Men klockan var ändå mycket, no regrets. Nog om det.

Efter nyår har jag spenderat nästan all vaken tid med min lilla Fny och det har varit supermysigt. Nu har hon dock lämnat den här kalla världen och åkt till ett betydligt varmare Bangkok. Jag är inte alls avundsjuk... ;)

Skolan är i full gång igen. Sitter och knåpar på en uppsats i nutida konst, hittar dock ingen inspiration alls för att producera något bra men det brukar lösa sig i slutändan ändå.

Fick reda på att jag spikat två kurser med de betyg jag ville nå. Känns underbart. Någonting att stryka från listan över allt som ska hinnas med i vår.

Bara 20 veckor kvar till studenten! Jag sitter redan och plöjer högskolekataloger inför ansökningarna som ska vara inne senast 15e April. Har lite olika alternativ men tror att jag vet inom vilka områden jag är intresserad i alla fall. Känns helt ok.

Annars kan jag inte komma på mycket annat som hänt av värde att skriva om här i alla fall.
Tränar fortfarande en del. Har fortfarande ont i rygg och höfter. Fortsätter att lova mig själv saker jag sedan inte håller :) Det mesta är sig likt.



Just det, jag har färgat håret också. På den här bilden ser det väldigt rött ut men det bror mest på ljuset. Är väl rödblont egentligen. Jag gillar det hur som helst.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback