En helt vanlig dag, eller?

                          

Så här ser det ut när jag tar mig till skolan på mornarna. Först bussen till danderyd och sen tunnelbana till gamla stan. Bussen var lite sen och jag fick vänta men vad gör det när det är sol? :)

Räkchips

När jag kom till Gullmarsplan så vandrade jag in på mataffären och då hittade jag sötaste chipspåsen med skummaste chipsen så jag var bara tvungen att fota. :)

       

Jag insåg också att det finns ett 7-eleven och två Pressbyron vid gullmars, är det bara jag som känner att det kanske är lite onödigt?

konst(igt)?

Jag fann konst(iga saker) också... kan nån förklara vad det ska föreställa?!?!?!



Sen bar det av med tvären till Frysen!

Frysen!

Elmiz

Å där träffade jag världens sötaste Elma :)

Jennifer 1

Det var inte bara Elma som ville vara med på bild...

Jennifer 2

...

Jennifer 3

...

Jennifer 4

Jennifer och Lollo såklart.

Thomas

Sen droppade Thomas in och alla lärare var samlade, lektionen på skolgården kunde börja!

Nicko

Nicko posar :) Yeah!

Lunch

Efter dansen var det dags för lunch, lite trötta var vi nog allihopa.

Posé

Elma posar som vanligt framför kameran :)

Sångstund i korridoren

Innan sista lektionen höll Daniella i en sångstund som började med julmusik och slutade med Disneyklassiker :)

Elin

På vägen hem stötte jag ihop med Elin och lyckades ta det här vackra fotot ;) Men pratstunden blev kort då jag fortsatte min färd hem för att byta om och sticka till jobbet.

Jobbet var lagom stressigt och det började en ny tjej där idag som var jättegullig och trevlig att jobba med. Jag måste förresten komma ihåg att maila Fredrik om jobb i sommar så att jag kan dra ut på vår planerade tågluff i juli-augusti.

Kom hem efter jobbet och fick en massa god mat och ett telefonsamtal med älsklingen, han ska få göra lumpen verkar det som, yay!

Nu är klockan en massa ocj jag ska sova. Måste gå upp så att jag hinner med lite Desperate Housewives imorn innan skolan, var ju tvungen att spela in eftersom att jag jobbade. Suck.

Massa pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback