The greatest love stories of all time

Jag älskar att kolla på film och tjejig som jag är så älskar jag att se på romantiska filmer. Kärlek är nog det bästa som finns, både egen och andras. Och även fast man nästan alltid vet hur det ska sluta så gråter jag när det går illa och blir alltid lika lycklig när det slutar som man hoppades. Jag är väl en hopplös romantiker och jag kan inte sluta hoppas att jag själv ska få stå där som någon av huvudpersonerna i filmen och ha hittat den rätta. Mer kärlek till folket!

Här är några av de bästa kärleksfilmerna som jag tycker att alla borde ha sett åtminstone en gång :)



Och här är några som jag ännu inte sett men om man ska lista några av tidens bästa kärleksfilmer så måste dessa vara med:



Kommentarer
Postat av: Stina

50first date och the notebook är bra :)

2009-09-16 @ 22:54:15
Postat av: Julia

Älskar många av dessa filmer, precis som du! Har du sett "You got mail"? Den är också härlig (:

2009-09-16 @ 23:24:51
Postat av: Linda

Julia: Ja jag har sett den och tänkte ha med den också men det blev udda antal bilder då så den fick ryka :P

2009-09-16 @ 23:38:41
URL: http://engelflickan.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har inte heller sett PS. I lover you. En tjejkväll med film någon kväll framöver kanske?



Puss okram

2009-09-17 @ 07:06:35
Postat av: Katarina

Ps I love you är verkligen inte värd att se :/ Boken däremot är hur bra som helst, jag grät när jag läste den.. men nej filmen, inte bra..

2009-09-17 @ 10:05:02
Postat av: *hemlig*

SHIET! har du inte sätt När harry mötte sally?! De är typ den underbaraste filmen ever. Speciellt när Sally fakear en orgasm ASHÖGT på en resturang ;)

2009-09-17 @ 12:08:31
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: Stina

Håller med Katarina, PS I love you verkar inte speciellt bra. Har inte sett den, men däremot behind the scenes så det känns som jag sett den.

2009-09-17 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback